U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

 

 

Thuiswinkelwaarborg

 088-5052100    sales@redshell.nl    06‑25497638

Ma t/m vr. (09:00-17:30 uur)

Zakelijke leverancier   Gratis verzending > € 250,- excl. btw  Grote technische expertise

Close
Filters
Zoek

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Als de server, storage en networking specialist staan we graag voor u klaar. Ook wanneer er iets mis is gegaan. Heeft u een klacht over een product of over RedShell? Dat is niet de bedoeling. Graag horen wij waarmee wij u kunnen helpen, zodat wij het probleem kunnen oplossen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  • U kunt ons telefonisch bereiken via 088-5052100 (van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur)
  • Stuur uw klacht naar sales@redshell.nl
  • U kunt ook ons via de post bereiken. U kunt uw brief dan richten aan:
    RedShell.nl
    T.a.v. Klantenservice
    Postbus 2023
    2400 CA Alphen a/d Rijn
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Hoe lossen we uw klacht op?

  • Graag horen we van u waar de klacht over gaat. U kunt uw klacht naar ons sturen via bovenstaande mogelijkheden.
  • Een klacht is heel vervelend. We nemen uw bericht daarom ook zeer serieus. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk een reactie te geven. U ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht.
  • RedShell komt graag samen met u tot een goede oplossing. We hechten veel waarde aan de gemaakte afspraken. Natuurlijk hopen wij dat we eventuele klachten altijd op een goede manier kunnen oplossen. Wanneer u als zakelijke klant toch niet tevreden bent met de oplossing en afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.