Klachtenregeling

Als de server, storage en networking specialist staan we graag voor je klaar. Ook wanneer er iets mis is gegaan. Heb je een klacht over een product of over RedShell? Dat is niet de bedoeling. Graag horen wij waarmee wij je kunnen helpen, zodat wij het probleem kunnen oplossen.

Hoe kun je een klacht indienen?

  • Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)88 505 21 00 (van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur)
  • Stuur je klacht naar sales@redshell.nl
  • Je kunt ons ook via de post bereiken. Je kunt je aangetekende brief dan richten aan:
    RedShell.nl
    T.a.v. Klantenservice
    Tjalk 24
    2411 NZ Bodegraven

Hoe lossen we je klacht op?

  • Graag horen we van je waar de klacht over gaat. Je kunt de klacht naar ons sturen via bovenstaande mogelijkheden.
  • Een klacht is heel vervelend. We nemen je bericht daarom ook zeer serieus. Wij streven ernaar om je zo snel mogelijk een reactie te geven. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht.
  • RedShell komt graag samen met je tot een goede oplossing. We hechten veel waarde aan de gemaakte afspraken. Natuurlijk hopen wij dat we eventuele klachten altijd op een goede manier kunnen oplossen. Wanneer je als zakelijke klant toch niet tevreden bent met de oplossing en afhandeling van je klacht, dan kun je dit ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.